Tu mers gingas!

30 iun. 2007


esenin a fost poetul preferat al tatalui meu. si in timp a devenit si al meu. am invatat scrisoare mamei de foarte mic si imi place din ce in ce mai mult. il simt ca facand parte din mine. si nu am cum sa uit ca "focul vanat" este poezia pe care tata o recita si se acompania la pian pentru mama. cand aud "focul vanat" ma gandesc numai la sensibilitatea pe care o transmitea tata. imi place din ce in ce mai mult pentru ca auzind poezia imi aduc aminte de el lucru care imi da o stare de bine. "focul vanat" este acum pentru alt peste, venit pe lume tot pe 17 martie. senzatie stie ca despre ea este vorba si sper sa ii placa. focul vanat e gonit de vant, zarile-au uitat sa ma mai doara, de iubire’ntaia oara cant, la scandal renunt întaia oara. am fost crang paraginit pe loc, la femei si votca dam navala, nu-mi mai place azi sa beau sa joc, sa-mi pierd viata fara socoteala. carciumile le-as uita pe veci, n-as mai sti nici versul ce inseamna, de-as atinge aceste brate reci si-al tau par ca floarea cea de toamna. tu mers gingas, tu surasul meu, dac-ai sti cu inima-i pustie cum poate iubi un derbedeu si cat poate de supus sa-ti fie. vesnic te-as urma pe-acest pamant, departarea mi-ar parea usoara. de iubire’ntaia oara cant, la scandal renunt intaia oara.

0 comentarii: