Esti!

26 iun. 2007


daca e sa te descriu as spune ca esti esti rugul meu de huma abisala, esti pasarea ce inca isi face cuibul, esti mana ce de jos m-a ridicat, esti raul cel mai involburat, esti vrejul de iubire cruda, esti roua volatila din priviri, esti o viola cruda in surdina, esti veninul petalelor de trandafiri, esti un vulcat ce a erupt odata, esti patima nerusinarii noastre, esti vitrina viselor albastre, esti pumnalul tristelor amurguri, esti pistilul cirezilor de tauri, esti miezul meu de stafida confiata, esti ventilatorul sperantelor desarte, esti velodromul iubirii fade, esti patima divortului de astre, esti o lalea pierduta intr-o gara, esti cucuveaua noptilor furate, esti nodul meu gordian de sarma, esti stralucirea fardurilor mate, esti singurul scaun electric de clestar, esti campul plin cu filtre de cafea, esti majordomul clipelor de taina, esti vidul plin de aer si vapaie, esti clipa surda pierduta la ruleta, esti sangele ce prin fermuar imi creste, esti bisturiul florilor din glastre....poezia este numai si numai pentru ea. pentru cei care inca isi mai puneau intrebari.

2 comentarii:

Anonim spunea...

ha ha. am recunoscut poezia :).
maria

Anonim spunea...

...ce iubire frumoasa....ca o poveste...e superb sa citesc astfel de ganduri...