Actor in filmul meu!

1 iun. 2007


trec in ultima vreme prin diverse stari. am o liniste brutala combinata cu o furie linistita. parca as manca un mar mare si verde si de fiecare data cand as musca din el imi lasa in gura diferite gusturi. ba e prea dulce de ma lesina, ba amar, ba acru, ba cateodata imi ramane direct in gat si ma inec cu el. asa simt. am stari ciudate. vin de la job incarcat mental si vreau sa ma intalnesc cu prietenii la fel de multe ori cum nu vreau sa vad pe nimeni. imi e prea bine cu mine de multe ori incat nu mai vreau sa impart cu nimeni treaba asta. cateodata nici nu raspund la telefon cu toate ca nu fac nimic, ascult muzica, ma uit la un film sau pur si simplu stau in patul meu gigant si nu simt nevoia sa raspund. sunt tripat, vorba papusii ucigase, pe cateva lucruri si raman doar la alea. sunt suta la suta pentru ceea ce fac in jobul meu si aproape ca nimic nu ma mai interseaza. merg la teatru de fiecare data cand apuc. sunt insetat si parca in momentul in care ajung in locul ala minunat nimic nu mai conteaza. doar scena aia si mirosul de lemn. devorez fiecare replica de parca as bea o cana imensa de ceai verde rece. imi ascult mereu aceleasi piese si cu greu unele noi isi mai fac loc in lista mea speciala. vad un film care mi-a placut de nu stiu cate ori si il savurez cu aceeasi placere de fiecare data. stau pe trepte la tnb cu un red bull si ma uit pur si simplu la oameni. ma hranesc doar daca ii privesc. daca vad un jeans albastru misto, o pereche de superstaruri tari, un ceas mare si patrat, un top negru simplu sau un tricou bagat putin in pantaloni cu o curea tare. imi e de ajuns sa privesc cerul, sa ma plimb pe magheru noaptea, sa ma imbrac cum vreau, sa imi dau cu kenzo jungle, sa imi pun conversii rosii si sa beau o sticla de un litru de granini. enough. fug sa ma spal pe cap.

0 comentarii: