dor de TINE...

16 mar. 2011

imi e dor de tine. al dracului de dor. imi e dor de tine de ma cac pe mine. te iubesc si ma gandesc la tine de fiecare data cand ajung in fata casei si bag cheia in usa. te iubesc si imi pare rau ca nu ti-am spus asta mai des. merg sa vorbesc cu tine in locul in care stai acum. de fiecare data cand am nevoie de un sfat...la tine apelez si la intelepciunea ta. cred ca ma auzi...pentru ca de fiecare data cand am fost in belea m-am gandit la tine si ai fost acolo. ascult la boheme foarte des, merg la teatru cand pot, o sa merg si la ateneu, ascult muzica care iti placea tie, ma linisteste...imi e dor sa te mai vad macar un pic. stiu ca nu se poate si mai stiu ca eternitatea asta ma doare cel mai tare. imi e dor de tine, imi e dor sa te aud, imi e dor sa imi canti la pian, imi e dor de ochii tai albastrii si blanzi, imi e dor de sfaturile tale, de blandetea ta, de mainile tale, de privirea ta senina, imi e dor sa merg cu tine la teatru, imi e dor sa te intreb daca iti place ce muzica ascult in acest moment...imi e dor de tot ce iti apartine. te iubesc enorm si stiu ca daca erai azi aici primeam tot eu un cadou de la tine....si nu invers. am lacrimi in ochi cand scriu treaba asta dar chair vroiam sa imi astern cateva randuri in momentul asta. incerc sa fac cat mai multe lucruri bune asa cum faceai tu...nu imi iese tot timpul...si imi pare rau. am mai gresit in fata oamenilor de langa mine, am reusit sa dezamagesc ...lucru pe care tu nu il faceai. nu am intelepciunea ta, nu am calmitatea ta, nu am bunatatea ta...stiu ca esti acolo si ca ma vezi....stiu ca sunt momente in care nu esti mandru de mine....dar tu ai trecut mereu peste asta si cand erai aici....ai vazut mereu lucrurile bune in tot...te mandreai peste tot cu mine cu toate ca nu facusem inca nimic...imi pare rau ca nu poti sa ma vezi acum...imi pare rau ca nu te pot scoate la un ness cu mult lapte asa cum iti placea tie ....imi pare rau ca ai plecat insa stiu ca de acolo de unde esti lucrezi pentru mine...sunt bine tata...muncesc si incerc sa fac cat mai multe lucruri care imi plac...incerc sa copiez dar imi este foarte greu...nu prea imi iese...e greu sa copiez un om aproape perfect...te iubesc enorm cel mai curat si mai frumos suflet din toata viata mea...

0 comentarii: