de ziua lor ...cu drag: dialog la film

8 mar. 2011

Marti. Ora: 14:55. cinema: studio. Film: Des hommes et des dieux. Randul 12...scaunul 5-6 de la margine. In dreapta mea 3 doamne. Pe la un 65-70 de ani. Dialog

Doamna 1: trebuie sa intru pe internet dupa ce ajung acasa. Neaparat trebuie sa cumpar un abonament la festivalul enescu...daca nu cumpar repede...gata...o sa intru pe internet cum ajung acasa..
Doamna 2: dar care este data limita cand poti cumpara?
Doamna 1: nu stiu...dar cum apar pe internet cum se cumpara in cateva zile. Si pana in septembrie nici nu mai e asa mult...
Doamna 2: dar dupa ce o sa iesim de la film nu mergeti la mine...la o felie de tort si un suc?
Doamna 1: ba da ...adica eu vin. Pentru ca as vrea sa mananc ceva dulce...
Doamna 3: o sa vin si eu...dupa o sa merg la o expozitie...de arta..
Doamna 1: ce expozitie?
Doamna 3: ala micu’ are o expozitie de pictura. Iti dai seama ca este intr-un apartament ceva...e pe la romana...la 7 seara e expozitia
Doamna 1: binenteles ca apartament...
Doamna 3: asa se face acum...pe la pretini...pe unde apuci

Doamnele se indreapta catre mine...la un moment dat una si opreste si vorbeste ceva cu alta...a treia doamna era pe randul din fata....spun ele ceva in soapta si apoi cea de pe randul din fata ma intreaba: se poate sa le faceti loc prietenelor mele sa vada filmul de pe niste scaune aflate mai la mijlocul randului? Binenteles zic eu si ma ridic. Doamnele trec mai departe si se aseaza in stanga mea. Dialogul continua...

Doamna 2: am vorbit cu astia de la rds si gata...mi-au dat drumul la TV 5. era de la server sau de la provider...naiba stie de unde...
Doamna 1: pai si acum ai din nou TV 5?
Doamna 2: da....a fost intrerupt 5 zile....
Doamna 1: ce bine...hai ca incepe filmul ...si asta a luat premii la Cannes...
Doamna 2: si cel mai important este ca a luat si un premiu ecumenic

PS la multi ani doamnelor...chiar erau ff simpatice J

0 comentarii: