lunga e noaptea....

24 feb. 2011

aveam chef sa scriu ceva. despre ce dracului vrem de la viata. despre locul in care suntem acum. despre ce cacat se intampla cu noi. ma bate gandul sa plec din cacatul asta de tara. in acelasi timp nu stiu sa fac nimic. ce fac daca plec? de ce ma apuc? aici ce fac? de ce sa raman? de ce sa se uite niste boi ciudat la mine pentru ca am ray-ban-uri? harry potter...asa am auzit ca zicea unul. imi place ceea ce fac? ma vad facand treaba asta si peste 5 ani? imi convine sa stau in cacatul asta de tara? te-ai gandit vreodata la asta? ah..ai si plecat deja. ce tare esti ...te respect. o sa vin sa te vizitez. trag de mine de ceva vreme sa merg la ateneu. tot nu am ajuns inca. o sa incerc sa fac ceva cu mine. o sa trag linie. o sa trag linia pe nas si o sa vad ce si cum. trece prea repede timpul. azi e luni, maine e vineri seara ma imbat in club ajung acasa...luni. munca si tot asa. la teatru am ajuns intamplor. din ce in ce mai rar in ultima vreme. promit ca o sa se schimbe lucrurile. o sa merg des. o sa revin in casa mea. o sa citesc mai mult. promit. promit ca seara o sa citesc. nu ma mai uit la tv, nu o sa mai stau pe net. o sa citesc in fiecare seara. ce frumoasa e la russe...o sa ma apuc de yoga. meditatie. simt ca asta e momentul potrivit. o sa ma bag singur in sedinta sa vedem cum procedem de acum inainte. o sa merg sa ma consult si cu EL. stie cel mai bine. poate am starea asta dubioasa si de la vreme. e frig rau. ma fut in ea de iarna. sa ninga la munte. sa se bucure aia de ninsoare. pe mine sa ma scuteasca. ma doare spatele de la frig. ma gandeam de ce dracului scriu aici. sau mai bine spus de ce dracului nu scriu mai des. timp. am neglijat treaba asta. cum am neglijat multe lucruri din viata mea. acum intru iar in normal. daca iti vine in cap sa pleci din tara asta...pleaca. daca iti futi nervii cu cacaturile astea bolnave...pleaca. e cel mai haotic lucru pe care l-am scris pe blog. asta pentru ca asa e starea mea acum. imi place haosul cateodata. "traieste viata pentru care ai fost creat". capat cu perje. "hai sa fim mai buni". "sa ne iubim unii pe altii". "nu "manca de pe jos". lunga e noaptea...nu imi vine somnul la gene....

2 comentarii:

Anonim spunea...

Da...oriunde mergi, nicaieri nu scapi de tine, stii ? Nici la Milano, nici la Capetown, nowhere. Si mai grav este ca nici dincolo de lumea reala nu scapi de tine. Tu esti si vei fi cu tine mereu, 4ever. Vezi Divina Comedie ! Cel mai bine spus este ca trebuie sa te consulti cu El. El e cheia, e solutia tuturor, numai ca oamenii sunt prea meschini (unii) sa accepte asta. NUMAI SI NUMAI EL. Si EL e iubire. Si atat. De ce ne mai batem capul cu altele ? Restul e zero. Sau tacere. Si intr-adevar, ca sa ajungi in paradis e musai sa treci prin infern si purgatoriu. Dumnezeu sa fie cu tine !

otrava spunea...

cand am spus EL nu ma refeream la Dumnezeu...ci la tatal meu. pentru mine EL este tatal meu