Ce a mai facut nepotelul meu drag!

10 feb. 2011


acum ceva vreme scriam pe blog despre nepotul meu de la arad. pustiul minune care a venit cu tatal sau sa vada un concert la ateneu. locul ala in care tot zic ca ajung si degeaba. e mai greu de ajuns de pe magheru pana la ateneu decat de la arad. pustiul isi vede de treaba lui si de la tatal lui tocmai am primit un link. ce a mai facut micutul in ultima vreme. depasit cu mult de toata chestia asta foarte misto: un copil care canta la vioara si face treaba asta foarte serios o sa incerc sa fac si eu ce pot. adica mai nimic. sa pun pe blog cel mai nou clip cu nepotelul meu drag. apropos de bun simt si normalitate - cand am mai scris despre stefan pe blog - parintii lui au sunat acasa la mama sa ii multumeasca pentru asta. nu. eu trebuie sa va multumesc pentru ca sunteti doi parinti foarte tineri care au doi copii minunati. abia astept sa o cunosc si pe cea mai mica membra a familiei simonca-oprita. ca sa nu mai vorbesc mult si prost va las sa il vedeti pe micutul stefan.  

2 comentarii:

Anonim spunea...

Cea mică apare şi ea puţintel în filmarea acesta: e fetiţa care îi oferă flori lui Ştefan (şi apoi îl sărută). Cea mică, desigur.

Tatăl lui Ştefan

PS: Mulţumim din nou pentru cuvintele frumoase! Abia aştept şi eu să ne revedem.

otrava spunea...

am vazut ca apare si micuta. eu trebuie sa va multumesc pentru ca sunteti niste parinti atat de minunati. si eu abia astept sa ne revedem