Intalnirea mea cu Carole Bouquet!

12 feb. 2011

aseara am iesit la intalnire. am fost invitat in oras si am acceptat. cine e fata? Carole Bouquet. o stiti. m-a chemat la odeon sa imi faca o suprpiza: mi-a citit scrisorile de dragoste trimise de Antonin Artaud catre iubita sa nascuta in Romania, Genica Atanasiu, actrita in Franta. o iubire bolanvicioasa si pasionala traita pe parcursul a 5 ani de pasiune, dragoste, ura, trairi, sentimente, patos. genica atanasiu este o actirta de origine romana de care Artaud se indragosteste in 1921. cei doi erau colegi la o trupa de teatru. "am gasit dragostea perfecta, celesta, pe care o visasem", spune Artaud. In 1927, Genica joaca in piesa "La Coquille et le Clergyman" dupa scenariul lui Artaud. de aici incepe nebunia de care o ora mi-a vorbit frumoasa Carole Bouquet. e vorba despre unica iubire, despre iubirea aia, cea mai cea, aia peste care in viata o singura data nimeresti. ce e tare in toata nebunia lui Artaud spune niste lucruri magice. chiar daca s-a despartit de Genica, chiar daca relatia lor a murit la un moment dat, Artaud intelege ca este un lucru firesc, intelege, trece peste si se gandeste la faptul ca acei 5 ani de dragoste nebuna au lasat urme foarte adanci in sufletele celor doi incat nimic ce o sa urmeze de acum inainte nu poate distruge ce ei au construit. cu toate ca fiecare isi vede de viata lui.


"Există în mintea fiecărui nebun un geniu neînţeles ale cărui idei, strălucind în capul său, au înspăimântat oamenii şi pentru care delirul a fost singura soluţie către strangularea pe care viaţa a pregătit-o pentru el", Antonin Artaud.

0 comentarii: