TRON - cel mai prost film ever!

17 ian. 2011

a avut parte de o premiera: am fost pentru prima data la un film 3D. am fost deflorat de TRON: Legacy. OMG asta e reactia. am pus niste ochelari...nah. e o experienta ok. insa nu pentru mine. adica treaba asta este facuta pentru oamenii care sunt pasionati de efecte speciale. eu ma pis pe ele. sunt fix niste cacaturi. iar filmul asta a fost gunoi direct. dar nu gunoi. ma gandeam care e cel mai prost film pe care l-am vazut vreodata. ala cu will smith cand ramane ultimul pe lume si 2012 erau pana acum in top. de azi am alt film. tron asta e cel mai prost film vazut in ultimii ani. bai nu se intampla nimic. adica este un cacat de la un cap la altul. o voma sinistra, un jeg. e de ras clar. trei dobitoci care se tot bat cu niste discuri pe care le scot de pe coloana. aia albi sunt buni iar aia portocalii sunt rai. ba un cacat sinistru. o bataie cu discuri. din alea de arunca astia la caini pe plaja. un batran penibil cu ceva puteri care face el ce face si pana la urma face cacatul praf, o gagica misto care nu face mai nimic, un baiatas razboinicul lu' peste prajit, niste motoare desenate pe calculator, doua, trei sabii si discuri frate. multe discuri. bai nu a fost prost. nu a avut un subiect de cacat. a fost pur si simplu un mare cacat. marfa ca am ras, ne-am distrat foarte tare dupa. nu ne venea sa credem ca noi am vazut gunoiul asta. a fost o experienta foarte misto. prin urmare 3D pentru mine sa fie acolo unde e. ce de cacat sunt ochelarii aia. in fine. nu asta e ideea. chiar m-am distrat in seara asta. ne vedem la kremlin in neptun :))

0 comentarii: