Despre emotie!

6 ian. 2011

azi am trait o experienta foarte misto. am fost la teatrul de comedie la aniversarea de 50 de ani. am ajuns in hol si tocmai se terminase ceva in sala. lumea era in foaier. si ce lume. am ramas intr-un colt doar sa ii vad. o sa va spun cateva nume grele care erau acolo: maestrul beligan, maestrul albulescu, maestrul george mihaita, maestrul ion lucian, gaitan, gabriela popescu, mimi branescu, gheorghe danila, virginia mirea, marian ralea, ducu darie, florin anton, serban celea, serban ionescu, magda catone, mihaela teleoaca, vizante, teodosiu, ivascu, candid stoica, eugen racoti, mircea diaconu....o gramada. maestrul beligan impecabil. la costum negru cu un baston in mana, la fel ca si maestrul ion lucian. batrani dar cu prestanta, demni. am stat intr-un colt si doar m-am uitat. era un spectacol in sine sa ii vad la cativa zeci de centimetri in fata mea. nu mai aveam nevoie de nimic. am mers apoi singur in sala si am privit scena. mi-am adus aminte de copilaria mea, de scena aia pe care o iubesc infinit de mult. de lumini, de miros, de tot. cand sa ies din sala am dat peste gheorghe danila (probabil multi care citesc nu stiu cine este - un actor foarte bun de comedie , culmea de la teatru de comedie) a inchis usa salii, s-a asezat pe un scaun...eu in picioare pe un scaun cu 2 randuri mai in fata ...si am vorbit. am vorbit despre tata, despre prietenia dintre ei, despre cum era, despre tot. jumatate de ora. am urcat pana acolo unde el ne priveste si am coborat. am deschis usa salii, am mai privit holul plin de actori, am salutat pe cativa dintre ei, am mai luat 2-3 numere de telefon si am dat sa plec. in mana binenteles cu cartea 50 Teatrul de Comedie. am deschis cartea si am vazut cateva poze cu tata. am inchis cartea la loc, am strans-o la piept si am iesit pe usa. mergeam pe lipscani zambind cu cartea la piept si cu un sentiment frumos si curat. ma inclin

0 comentarii: