Multumesc!

3 dec. 2010

viata e ca o bucata de ciocolata. mananci tablete dulci dar inevitabil mananci si tablete amare. cand mananci o tableta amara trebuie sa mananci mai multe bucati de ciocolata dulce pentru ca acel gust amar sa treaca. asta nu inseamna ca o sa uiti gustul celor dulci. nu ai cum.lucrurile bune raman. azi am invatat ca un om idelist este un om pierdut. nu are ce sa caute in aceste vremuri. e depasit. si tot azi am mai aflat, din nou, ca omul e su(s)pus greselii. e firesc. oamenii sunt facuti sa greseasca. poate si de asta iubesc oamenii. ce faci cat te simti tradat? iubesti. asta faci. ierti si treci peste. ce am mai invatat azi? ca am prieteni care sunt mereu langa mine. vreau sa le multumesc azi pentru tot. vreau sa le multumesc pentru ca exista. vreau sa le multumesc pentru ca au fost acolo cu toate ca eu nu am fost intotdeauna acolo. apoi am dat peste alti oameni. si ma uitam cat de simplu si de curat o ard. si lor vreau sa le multumesc pentru seara asta.

0 comentarii: