Ce fumeaza oamenii care fac reclama la dero de sunt atat de fericiti?

14 dec. 2010

nu prea stiu sa ma bucur. mi-am dat seama de asta dupa ce am vazut cateva reclame la tv. femeile se bucura doar daca spala cu detergentul ala cel mai bun. nu ala obisnuit. ala smecher. vine ea acasa spala doua - trei haine apoi merge la un party si toata lumea cade pe spate. de ce? ii miroase rochia a flori. dero ala are un miros mai tare ca parfumul. pisa tot. sau mai sunt unii care se intalnesc acasa la niste prieteni si apasa pe un buton si iese un miros super tare prin casa. toata lumea e innebunita. toti uita de orice si se bucura de parfumul ala de odorizant. ce fumeaza oamenii astia de ajung in stadiul asta? sunt invidios. iarba nu cred. poate etnobotanice. nu am incercat. mai sunt reclamele la iaurt. vine ea acasa si scoate din sacosa un iaurt, apoi il pune pe masa. se strang toti membrii familiei si mananca din iaurtul ala. si nebunie. sunt super agitati, copii alearga, tatal bate covorul cu mainile la spate. ce e oare in iaurtul ala? ceva dubios sigur. mai e o reclama cu o tipa care face o ciorba. baga in oala o lingura si se aprinde o lumina verde. tipa isi suna prietena si ii spune ca indredientele alea din plic pe care le-a pus in oala cu ciorba sunt naturale. lingura aia asta masura. apoi incepe nebunia. aia suna alta prietena si tot asa. cat de fericiti sunt oamenii astia care fac niste lucruri atat de banale. cum stiu oamenii sa gaseasca motive de bucurie din tot felul de chestii marunte. foarte misto. ii invidiez. sincer. fug pana la magazin sa imi cumpar ce trebuie: un dero care miroase mai tare si mai misto decat parfumurile mele. si e si mult mai ieftin. apoi sase galet de iaurt din ala magic si niste condimente etnobotaniste din alea - vegeta sau knorr. cred

0 comentarii: