daca eram....

28 apr. 2010

ce dracului faceam daca nu ma anturam intr-o redactie de stiri a unei televiziuni? ce puteam sa fac? dadeam la drept si acum eram avocat. ma si imaginez: procese, divorturi, completam niste cereri, aparam infractori, violatori, hoti, prostituate. mereu eram imbracat in costum, cu cravata, pantofi. dar cum dracului sa fac o facultate la care chiar trebuia sa invat. puteam sa ma fac ceva gen contabil. sa termin ase-ul. sa tin contabilitatea la firme, sa calculez, sa adun, sa scad, sa am exeluri, sa strag date. nici asta nu era o varianta buna. eram prost la matematica. stiu doar ca daca ceva costa 14 lei si eu am o hartie de 50 trebuie sa primesc rest 36 de lei. pilot de avion. bun asa. conduceam avioane. eram in aer mai mult decat pe pamant. dar mie nu prea imi place in aer. vreau sa fiu cu picioarele pe pamant. nici asta nu era o varianta buna. puteam sa fiu postas. umblam cu pensiile, facturi, plicuri. mergeam pe la pensionari, completam o foita si le dadeam banii. mai luam si eu cate 2-3 spaga pentru ca am ajuns la timp. nu era o varianta buna. puteam sa lucrez intr-o banca. stateam la un ghiseu si completam formulare, dadeam credite. cum dracului sa lucrez intr-un sistem e hoti. iei 5 lei si intr-o luna platesti 5 si inca 4 lei dobanda. plus ca trebuia sa vorbesc cu multi si asta nu imi place. mai bine lucram intr-o corporatie. la biroul meu, elegant imbracat, costum, tot. lucram in echipa. toti pentru marele boss. mergeam numai cu colegii in oras, teambuildinguiam pe la munte, faceam jocuri intre noi, cacat. iar trebuia sa zambesc, sa vorbesc cu oamenii, sa interactionez. mai bine lucram in constructii. zidar nene. eram pe treaba mea, lucram ce lucram, banii veneau. eram boier. imi puneam si singur faianta in baie. nu prea era de mine. in realitatea nu stiu sa fac nimic. cacat. ce faci cand habar nu ai sa faci nimic? asta e intrebarea. ai 18 ani, trebuie sa te bagi la o facultate, trebuie sa faci si tu o meserie. bun asa. dar daca nu iti place sa faci nimic, nu te pricepi la nimic, ce pana mea faci? looser. nu stiu in ce domeniu puteam sa lucrez. asta pentru ca peste tot trebuie sa inveti, trebuie sa faci ceva, sa iti mearga mintea, sa cunosti. teatru cred ca era ok pentru mine. faza de cacat e ca sunt emotiv si ma pierd cand e multa lume prin preajma. ma inrosesc, cacat. cred ca multi isi pun intrebarea "ce dracu fac de la 18 ani inainte?" ce iti place, ce vrei, ceva de unde sa castigi bani. vidanjor era ok, preot - bun asa - mi se potrivea manusa, profesor de ...de nimic, chimist, arhitect, inginer, sudor, electrician, medic. vorba lui cheloo "sunt atetea meserii frumoase si trebuie incercate..aplauze sunt omul bun la toate.."

0 comentarii: