Rolling Stones...atat!

18 iul. 2007


nu sunt mare fan rolling stones si iesi dupa ziua de rahat nici nu mai aveam chef sa merg la concert. vorba unui om de-al meu aveam ce sa regret. chiar imi parea rau. a fost pe genul foarte bine. rolling te socheaza. cum jagger poate sa arate atat de bine la 64 de ani, cum poate sa alerge doua ore si ceva pe scena aia imensa, cum poate sa cante atat de bine, cum putea sa o arda keith richards, cum suna chitara aia mangaiata de zeu, cum erau imbracati, fara cuvinte. nu sunt mega fan rolling, nu am postere si fulare acasa, nu am discurile lor originale, dar ce am vazut aseara a fost lectie de muzica. m-au lasat cu gura cascata, credeam ca vad niste clipuri pe un ecran gigant si ca totul este doar in mintea mea. la fel ca si la depeche sau placebo ma ciupeam din cand in cand sa cad daca e real. mi s-a facut pielea de gaina cand a inceput negresa sa cante, mi-au venit in minte toate momentele frumoase ever, tot ce era mai frumos s-a strans si a venit ca printr-un tunel alb si gigant in mintea mea. incredibila femeie, divina voce si superb dansul cu jagger. nu mai vorbesc de lumini, cum arata scena, cum au venit frumosii nebuni pe care ii asculta tata cu asa mare placere in mijloc pe scena mobila care a taiat terenul in doua. multumesc oamenilor care m-au convins sa merg dupa ce dimineata eram asa sucarit. vorba lui mihai "mai bine regreti ca ai fost decat sa regreti ca nu ai fost". la rolling nu se poate vorbi despre asa ceva. sun ZEI.

0 comentarii: