Din alt film!

5 apr. 2007


simt de multe ori ca fac parte din alta lume decat cea in care traiesc oamenii pe care ii am in jur. sunt tot mai des acuzat ca sunt pe genu' ahtiat dupa tot ce inseamna elite. nu ma dau in vand dupa chestii foarte comerciale, fac o propaganda prea mare teatrului, filmului. nu vreau sa imi povesteasca nimeni filme sau sa imi spuna sa merg la tot felul de super productii. nu intelegeti ca nu ma dau in vant dupa super efecte? o sa fiu condamnat pentru ca nu imi place sa generalizez in discutiile pe care le am cu oamenii. nu spun niciodata femeile sunt asa si barbatii altfel. pentru ca suntem atat de diferiti fiecare in parte. nu intru in polemica cu nimeni cand e vorba chestii relative - ce imi place, ce nu ma incanta deloc, care e normalitatea. sunt cateodata poate prea greu de digerat, am toane, prefer cateodata sa intru in carapacea mea, sa nu vad pe nimeni, sa nu raspund la telefon. fara sa explic de ce fac asta. nu imi place sa simplific doar ca sa ma inteleaga toti. nu cobor sub nivelul asteptarilor mele. stiu unde ma aflu si ce stiu. nu imi place sa etichetez oamenii. nu imi plac oamenii prosti si infumurati. nu sunt sclavul obiectelor sau a banilor. imi plac la nebunie party-urile cu muzica electronica. acolo ma simt cel mai bine. sunt eu si sunetul. nu imi plac oamenii care nu stiu ce vor sau nu si-au gasit un drum. vreau sa am discutii cat mai minime cu oamenii care nu conteaza pentru mine. nu sunt sociabil. nu vreau sa cunosc oameni noi. ma uit la nocturne. imi place brecht, shakespeare, cehov, becket, wilde. imi plac decorurile facute de vittorio holtier. imi place fuga pusa de catalina buzoianu. citesc, urmaresc emisiuni cu rating mic. imi place patapievici. ador cafeneaua lui malaiele. e "vina" parintilor ca sunt asa. sa iti placa teatrul in romania? e grav. trebuie sa-i faci pe toti sa abuzeze de toleranta fata de tine. esti ca un gay, nimic din tot ce faci nu e ciudat insa nu e ca ei. si asta e grav pentru ca trebuie sa ii convingi ca esti si tu la fel ca ei. normal. asta in cazul in care nu ai deja eticheta pe tine: ciudat.

5 comentarii:

Anonim spunea...

din punctul meu de vedere...cu cat mai normal, cu atat mai banal=mediocru=plictisitor=indiferent mie...si cu cat mai ciudat, cu atat mai interesant=misterios=intrigant.
subscriu la tot ce ai scris!aa..ba nu..mai putin un detaliu..imi face placere sa cunosc oameni noi,cred ca asta e scopu meu in viata!but other than that...idem!!!

Anonim spunea...

misto..dar nu inteleg de ce tb sa ne spui noua, suna de parca te-ai scuza..:P am glumit, imi place tehnica ta, parca sculptezi cuvintele..asa te vad :)tehnica sau terapie, pt ca scrisul asta te ajuta sa nu uiti ca tu esti un om liber si la fel si eu pt ca iti raspund:P

Anonim spunea...

Nu ma mai uitasem demult pe pagina ta... Chiar ma gandeam ca poate ma dezamagesti... nu e cazul... imi plac trairile tale pentru ca le simt aproape... chiar daca nu neaparat din aceleasi motive, n-am mai fost la un teatru de ani buni... dar tot aproape sunt.

Anonim spunea...

Si mie mi-a placut foarte tare Cafeneaua lui Malaiele. Si De ce fierbe copilul in mamaliga si Unchiul Vanea si portretul lui Dorian Gray si Cum gandeste Amy si Inima de caine si Joi.megajoy si inca...
La un moment dat mi-am dorit sa dorm in teatru (n-am reusit :)si le invidiam pe plasatoare pentru ca pot sa vada un spectacol in fiecare zi. Ar trebui sa ma duc la doctor? :)

otrava spunea...

mergi la teatru.