Starea Trainspotting!

23 ian. 2007


Nu e un film si atat. E o stare. Ma uit la el cand am o stare sa ma uit. Sa fiu Mark Renton. Sa merg prin londra, sa stau in gara sa vad trenuri, sa pun la pariuri, sa am un apartament jegos de bloc, sa am toate boarfele aruncate peste tot, sa beau 100 de jim beam. "Termenul desemneaza un hobby destul de bizar: tipi care stau cat e ziua de lunga pe peronul garii si noteaza sosirea si plecarea trenurilor. Noaptea, ei compara notitele cu cele din ziua precedenta, observa ce s-a schimbat in mersul trenurilor, ii suna pe ceilalti pentru a se tine la curent unii pe altii cu miscarile trenurilor. In argoul drogatilor, se refera la urmele intepaturilor de pe bratele lor, care se insira aidoma garilor de-a lungul cailor ferate. Pentru a face si mai incredibil personajul interpretat de mine, am fost tentat la un moment dat sa iau heroina. Apoi am renuntat. Efectele acestui drog sunt foarte bine descrise in romanul lui Irvine Welsh." - Ewan McGregor - 1996

0 comentarii: