Placebo si atat!

23 ian. 2007


Fenomenul şi Efectul Placebo este un ansamblu de modificări clinice şi psihofiziologice ce apar la o persoană sănătoasă, căreia i s-a administrat o substanţă Placebo. Tare si efectul dar mai tare trupa. Cand au venit in Romania am procedat exact ca un roman - nu mi-am luat bilet la timp si am ajuns la arene cu mana in cur. Mai bine de 2 ore am cautat un bilet. Era bataiei mare iar tiganii care o ardeau cu 2,3 milioane biletul se inmulteau. Multumesc si acum batranului in carje care avea 2 bilete pe care le-am luat cu 1,5 miliaoane ambele. Oricum intram sa il vad pe Molko. Ziceam ca sunt muza lui si ca nu poate canta fara mine. Senzational concert. Vazut din primul rand. Impecabil. Am cantat cu Molko si am fost in fibrilatii. Am intrat in transa. Transa Placebo.

1 comentarii:

moi non plus spunea...

.."we are the ladys and gentlemen of Placebo"...eu,mijloc,randul..x..dar destul de aproape...lumini,ochii larg deschisi,ei..si muzica...si eu