ziua lu' peste si alte sarbatori

5 mai 2011

ma indispune foarte tare vremea de afara. parca nu am chef de nimic. am o senzatie ciudata. parca nu imi gasesc locul. am foarte multa energie si chiar am chef de munca insa vremea asta nu imi da liniste. am o stare ciudata. parca astept sa se intample ceva in perioada asta.

azi cica e ziua barbatului. cineva chiar m-a intrebat ce o sa fac de ziua asta. o sa ma duc la baie de 3 ori, o sa mananc cereale de dimineata, la 11 o sa imi beau cafeau pe etajul cinci, apoi o banana, scriu cateva stiri si ma intorc acasa, pe seara poate merg in control si ma imbat. la dracu ...asta fac aproape in fiecare zi. mai putin faza cu imbatatul. sunt alergic la alcool......

de unde dracului a mai venit si ziua asta a barbatului? cine avea nevoie de ea? cum apar sarbatorile astea de la un an la altul.

cand erai mic mergeai din casa in casa de halauin? te intorceai acasa cu bomboane in geanta? cum ma ...nu iti facea bunica din dovleac o masca? hai frate ca est terminat...dar despre ziua recunostintei ce ne spui? nu era masa mare cand mergeai in vacanta la bunici? nu venea bunica sa tina un spici inainte de masa? hai ca asta chiar nu pot sa cred.

dar de ziua indragostilor cum era? bunicul venea cu o perna in forma de inimioara cu fata bunicii pe ea...iti mai aduci aminte de asta? bunica avea si ea o cana cu fata lu' bunicu ...era super poza. era poza lor de pe haifaiv. poza aia care este si la cimitir la ei pe cruce.

cum era de dragobete? iti mai aduci aminte? venea tata in fata balconului si ii canta mamei serenade. iar mama ii facea cadou o rama foto digitala cu pozele de la mare cu maimuta. nu am inteles niciodata de ce e nevoie de un rahat din asta de sarbatoare.

imi si imaginez un sarac frustrat ca pe 1 martie si pe 8 e belea cu femeile ...s-a gandit el sa faca cacatul praf. hai ma sa facem si ziua barbatului. asta e pentru ala de varsa in el zeci de beri si le stinge cu mititei pe gratar. pentru aia de stau la gratar pe marginea soselei. se ingramadesc toti pe un metru de iarba. pai sa sarbatoriti mai ziua asta mareata. ca se merita.

propun alte sarbatori la fel de misto. ziua homosexualilor, obezi, unguri, tigani si evrei....ziua femeilor cu copii in brate care au locul bine definit in autobuz, ziua barbatilor adevarati ...adica doar a celora care au unghia de la degetul mic de la mana mai mare si se scobesc in nas, in ureche sau isi toarna sare in mancare....daca mai are cineva idei...astept

0 comentarii: