And I Think Of You!

7 dec. 2007


ce poate sa te termine. sa iti faca un gol imens in stomac. sa te faca sa zbori, sa mori, sa iti bata inima pana sa aproape sa explodeze, sa te ridice si imediat sa te infunde pana in pamant. sa nu mai poti sa scoti un cuvant pe gura, sa te doare stomacul, sau pur si simplu sa nu il mai simti. sa te zvarcloesti, sa iti fuga toate gandurile prin cap cu o viteza de trei ori mai mare decat viteza luminii. sa iti faci o gramada de filme in cap, sa te storci ca o lamaie, sa te tulbure maxim. o piesa, ascultata cand trebuie, o piesa care te misca cu totul. o piesa pe care daca o ascluti iti aduci aminte de ea. o piesa la care fiecare celula din tine tremura, vibreaza, vrea sa iasa din tine, sa se elibereze, sa urle, sa fuga. night is falling, I think of you, I'm walking home, I think of you and as he calls me, yes I do I think of you, how you doing? I think of you as we leave I think of you and I smile, I can't hide, I think of you.... It's so late, I think of you he walks me home, I think of you, I'm so sorry, I'm so tired, I think of you and in the shadows I think of you, I close my eyes, I think of you, now I'm falling, I think of you

0 comentarii: