gusturi!

9 aug. 2010

e vorba aia ca nu poti sa te caci in gusturile omului. ma gandeam ca fiecare le ale pe ale lui. si ma mai gandeam care sunt ale mele. nu imi place nimic ce are ciocolata in dulciuri. gen: inghetata de ciocolata, prajituri cu ciocolata...imi place ciocolata simpla. mai putin cea amariue :) imi place tot ce a alb: vanilie, fructe, rom...imi plac sucurile. maxim am zis. mi place daca plec afara sa le incerc pe toate. mai stiu eu pe unul :) nu imi plac filmele cu efecte speciale, nu imi place sony ericsson, imi place tot ce inseamna patiserie: placinta, pateuri, croissant. imi place verdele. nu ma dau in vant dupa fructe. nu imi place frigul, imi place tot ce e urman. nu ma dau in vant dupa iesirile in natura. as manca snitel in fiecare zi. imi place untul in pachet alb cu albastru - old school. imi plac revistele. enorm. imi place la carturesti, nu imi plac "actorii" care nu au unatc si se cred actori cu acte in regula dupa ce au jucat intr-o telenovela basita.  imi place vara, imi place placebo, imi place apple, nu imi place galbenul, nu imi place lunea, imi plac parfumurile si imi place sa pictez......daca vreti sa va usurati pe gusturile mele...spor :)

4 comentarii:

DRIcollection spunea...

nici mie nu-mi place galbenul, si imi place ciocolata.. mai putin cea cu alune.. si untul old school si imi place vara si imi place la mare si placebooo si si si multe dintre ale tale. dar ai uitat sa spui ca-ti plac pugutzii si MJ.... si sa te joci pe wii si sa faci poze si sa admiri Bucurestiul vechi si sa te bucuri de oamenii cu bun simt si etica, putinii care au mai ramas......... iar cu suculetzele mai rarutz, ca ingrasa :)

Anonim spunea...

am uitat de MJ. e chiar in poza cartea lui pe care o am si eu acasa. e primita de la mos nicolae in 1992. pugutiiiii. dap. si ei. wii - corect, PSP, sa fac poze. corect. nu sa mi se faca :))) asta cu oamenii de bun simt este esentiala. foarte bine punctat...

DRIcollection spunea...

daca mai imi aduc aminte de ceva, iti scriu... ps: pugutzii ar fi trebuit sa fie pe primul loc :)) si da.. sa FACI poze, nu sa ti se faca... :))

Mr. Brown spunea...

untul old school este Albalact (aceeasi cu fulga, zuzu si untul in pachet alb-albastru, doar ca brand-ul untului e cel mai vechi)